OPIEKA SERWISOWA IT

 pakiety do wyboru:

 

 

elMedic

elMedicI

elMedicII

Cena za miesiąc 1) 200 zł 300 zł 2) 600 zł 3)
Monitoring,  usługa stałego nadzoru wskazanych zasobów IT + + +
Audyt i inwentaryzacja sprzętu, zebranie i przedstawienie w postaci czytelnego raportu informacji o ilości, rodzaju i konfiguracji infrastruktury sieciowo-komputerowej + + +
Diagnostyka wykrytych nieprawidłowości infrastruktury sieciowo-komputerowej - + +
Modernizacja sprzętu- doradzimy jak rozbudować lub wymienić sprzęt by spełniał wymagania kolejnych wersji systemów i oprogramowania - + +
Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych: Windows, MAC OS, Linux, Unix, Android i inne - + +
Wycena naprawy sprzętu IT pogwarancyjnego oraz objętego gwarancją - + +
Ekspertyza w zakresie odzyskiwania danych - + +
Usługa zdalnego wsparcia:
- online 24h/7 dni w tygodniu (przyjmowanie zgłoszeń)
- telefoniczna od 8:00 do 16:00 (obsługa serwisowa)
- + +
Realizacja usług objętych pakietem serwisowym w siedzibie klienta 4) - - +
Ilość godzin pracy serwisanta w cenie pakietu - 2h 5h

1) zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny pakietu w zależności od złożoności infrastruktury IT po stronie klienta.

2) cena obejmuje do 5 szt. urządzeń teleinformatycznych wyłączając urządzenia serwerowe

3) cena obejmuje do 5 szt. Urządzeń teleinformatycznych włączając w to jeden serwer

4) dojazd do klienta liczony jako opłata dodatkowa wg stawki 0,80 zł za km

Podane ceny są cenami netto za miesiąc współpracy i nie zawierają podatku VAT. Cennik obowiązuje od 1 stycznia 2015. Minimalny okres trwania umowy to 12 miesięcy.

 

Zdalne wsparcie - Świadczymy usługi zdalnego wsparcia technicznego realizowanego przez nasz wykwalifikowany zespół helpdesk. Klienci poprzez system serwisowy dostępny online przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie w dni powszednie w godz. 8:00-16:00 mogą zgłaszać problemy i zapytania dotyczące zasobów objętych opieką serwisową przez naszą firmę.

Obsługa u klienta - Fizyczna realizacja usług objętych pakietem serwisowym w siedzibie klienta  (dotyczy usług niemożliwych do realizacji zdalnej)

Godziny pracy serwisanta - Łączna miesięczna ilość godzin pracy serwisanta (zdalnie i w siedzibie klienta) gwarantowana w ramach wybranego pakietu serwisowego

Szkolenia tematyczne - Cykliczne szkolenia online z tematyki IT dostępne dla klientów posiadających pakiety serwisowe